nedeľa 1. septembra 2013

Hateuješ ich? Prečo? N0H8 #BeatrixTalks





Všade, kam sa pozriem, či už ide o 1D, alebo globálne, čítam samé hates na priateľky (priateľov) známych osobností a zväčša ide o hates práve od tých "najväčších" fanúšikov. 

Že to nie je pravda? Tak si rozoberme pár príkladov.
 Máme tu prvý príklad: Payzer.
Ja viem, že tento pár už hodnú chvíľu nie je pár, ale prečo? Presne pre to, o čom práve píšem. Skúste porozmýšľať, ako by ste sa cítili, keby vám denne chodili stovky správ typu "Zomri!" ; "Liam je môj, nechaj ho na pokoji, ty krava!" ; "!Si len obýčajná k***a, Liam si zaslúži niekoho lepšieho!"...
Danielle a Liama som mala ako pár veľmi rada! Dosť veľká časť Directioneriek tiež. Lenže tá druhá časť, z veľkej časti môže za ich rozchod. Suma sumárum: Za ich rozchod sme z časti, či už chtiac, či nechtiac, zodpovedný my, Directioners.


Elounor:
Ďalši príklad. Vážne obdivujem Eleanor (Áno, teraz sa do mňa pustite LS, veď presne o tom hovorím!). Toľko hateov zo strany LS, alebo tých, čo jednoducho nedokážu zniesť fakt, že Louis s niekym chodí a nie sú to práve oni. Poviete si, Louis  nie je šťastný, lebo sa tak netvári, keď sú spolu na verejnosti. A ako sa má preboha tváriť, keď z každej strany na nich číhajú paparatzi, atď? (Nie, nie som ES, len sa pokúšam vžiť do ich kože.) Elounor držím palce. Ak je ich vzťah real (v čo dúfam, lebo sú spolu fakt zlatý), tak im prajem veľa síl, aby vydržali všetky tie hates.


Zerrie:
"Perrie Edwards je len obyčajná mrcha, čo sa snaží získať popularitu pre Little Mix. Ich vzťah je fake, nie Elounor." citujem jednu nemenovanú osôbku, podotýkam zarytú Zaynerku. 
Na hociktorý pár na svete, by som dokázala povedať, že je fake, ale na nich dvoch ani náhodou. Už len ako sa na ňu díva, je dôkazom, ako veľmi ju miluje. (To nehovorím o tom, že momentálne sú už zasnúbený.) Perrie je milá, krásna a charizmatická a k Zaynovi sa náramne hodí. 



Sophiam? (Sophia a Liam)
Tento vzťah je trňom v oku väčšine Directioneriek. Je mi jasné prečo. Sama som bola spočiatku zaskočená. Každá z nás totiž dúfala, že Payzer sa nejako vráti. Lenže realita je iná. Liam má novu priateľku! A ideme odznova! Po fb sa šíria stovky statusov, aká je Sophia k***a, že sa len priživuje na Liamovej sláve, atď...
Ja si myslím, že ak Sophia Liama len využíva, Liam na to čoskoro príde a v tom prípade budeme čoskoro počuť o ich rozchode. Ale čo ak nie? Čo ak je Sophia rovnako milý a dobrý človek, ako Danielle? Čo ak ho má naozaj úprimne rada? To ukáže len čas. A to, že ju budeme hateovať a dúfať, že sa rozíde s Liamom, lebo neunesie všetky tie hates, to nie je dobrá cesta. (It´s wrong direction) 


Haylor:
Fajn, tu nebudem písať žiadnu obhajobu. Už len z tej fotky mi je zle. Proste k sebe nepasujú a je dobré, že už nie sú spolu. Ale aj v tomto prípade platí to isté, čo som písala pred tým. Hates možno pomohli urýchliť koniec tohto vzťahu, ale osobne si myslím, že ani neboli potrebné. Tento vzťah... prosto bléééé! Ale aj tak. To, že mi k sebe nepasujú ešte neznamená, že im budem písať nenávistné správy.



Teraz som si vzala na mušku 5 párov. No nie su to len tieto páry. Joe Jonas a Demi Lovato, z časti aj Jelena, či Robert Pattinson a Kristen Stewart. (ďalej Nina a Ian, Miley a Liam...) To všetko sú páry, ktoré sú (alebo boli) pod nátlakom verejnosti, hateov, podozrievania. Niektoré už troskotali, iné sa ešte držia, ale nemajú to vôbec ľahké!

Hej ty, Hater! Cítiš sa lepšie, keď im píšeš nenávistné správy a vyhrážky? Čo ti to pomôže? V prvom rade si uvedom, že tým nenávistnými správami najviac ubližuješ tomu, koho najviac obdivuješ! Myslíš si, že keď hateuješ jeho partnerku (jej partnera), tak jeho (ju) to nebolí? Práve naopak! Možno nemôže celé noci spať a rozmýšľa nad tým, prečo nemáš rád človeka, ktorého on tak veľmi ľúbi.

A preto znova opakujem:


N0H8!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára