streda 28. októbra 2015

Up all night again??? #BeatrixTalks


Meh.... Kiežby...

Stay up all night je to posledné, po čom teraz túžim a hlavne keď si uvedomím,že ma zajtra skoro ráno čakajú prednášky. Mala by som spať...
Lenže nie... Moja myseľ musí byť práve teraz totally wide awake a uvažovať nad debilinami...  Keby mi aspoň napadlo niečo k poviedkam, napísala by som jednu, alebo dve časti niečoho, tak by táto moja dnešná nespavosť mala aspoň nejaký význam, lenže nie... Ja musím rozmýšľať nad koninami, ktoré aj tak teraz v noci nevyriešim a spôsobovať si tým stres, nedostatok spánku a pekné kruhy pod očami. 

WHY MEEEEEEEE?????????

Anyway...
Aspoň vám sem nahodím menší update a info o tom, čo sa momentálne deje a bude diať s poviedkami... 

  1. poviedka Podvedená Bosorka... Určite ste si všimli, že som túto poviedku stiahla ako z wattpadu, tak aj z onedirection-ff. Moji čitatelia na wattpade si určite všimli, že som písala, že ju sťahujem len dočasne, no vy ostatní asi netušíte čo sa stalo... Poviedka bude mierne prerobená a hlavne bude mať úplne iný názov, ako mala doteraz! Povedzme si úprimne, názov "Podvedená Bosorka" vystihuje tak asi prvé 4 kapitoly tejto poviedky... Ako sa bude volať aj to, kde a kedy bude znova dostupná pre čitateľov sa dozviete, ak budete naďalej sledovať tento blog, pretože o tom ešte budem určite písať...
  2. Let´s talk about how awesome you guys are!!!!
    Len tak som dnes čekla STAS na wattpade a... 41834 fucking reads???? WHAT THE FUCK??? Ste úžasný a som rada, že vás ten príbeh aj po 76 častiach stále baví a že ho ešte čítate...
    Čo  ma ale prekvapilo je, že sa vám páči moja úplne prvá poviedka Nenávisť je vždy len prezlečená láska ktorej do dnešného dňa pribúdajú reads a som rada, že sa vám páči, aj keď to je niečo hrozné, čo sa týka štylistiky či gramatiky a vôbec, celkového písania... K dnešnému dňu má tento príbeh 8592 reads, čo nie je vôbec zlé na 20 častí a strašne slabý skill v písaní, ktorý som v tej dobe mala... :D
    Tiež máte veľmi radi Our Complicated stories  ktorá ma na svojich len 9 kapitol 3892 reads čo je celkom pekné číslo, nemyslíte???
    Nechcem aby ste si mysleli, e mi ide len o tie čisielka, pretože mi o ne nejde... To o čo mi ide je, že sa vám poje poviedky páčia, čo ma veľmi teší, inšpiruje a ženie ešte viac dopredu, za čo som vám nesmierne vďačná :)
  3. Nové časti ani STAS ani Never more than FRENEMIES nebudú skôr ako v sobotu, keďže ma čaká dôležitý zápočet, tak dúfam, že to pochopíte a nenahneváte sa na mňa :) 

To je asi tak všetko čo som touto nočnou vykecávačkou chcela povedať... :D
Love YA!
Beatrix Pinekely


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára