štvrtok 10. decembra 2015

#CharacterAsk #1 - Ja viem,že miluješ Louisa, takže sa nepretvaruj,trúba...





Helloooooo!!!! Ste pripravený vyspovedať hlavné postavy poviedky Never more than Frenemies?
Áno??
Tak poďme na to!!

PS: chcem vás upozorniť, že na položenú otázku odpovedajú charaktery podľa toho, koľko toho v tom čase, podľa uverejnených dielov vedia. Čiže sa nemusíte báť položiť tú istú otázku dvakrát, môže byť, že vám tá osoba odpovie ináč, ako odpovedala predtým. 
PPS: Charaktery odpovedajú na otázky bez toho aby vedeli o otázkach pre druhých a ich odpovediach...
PPPS: Ak do otázky napíšete spoil (čiže prezradíte niečo, čo ten charakter, ktorého sa pýtate nevie) tak vaša otázka nebude použitá, alebo bude upravená... 

Bella

Q1: Čo by si chcela radšej? Sestričku alebo bračeka?
A: Chcem troch bračekov a tri sestričky! A psa! A bicykel!

Q2: Tešíš sa na ocka? Mám taký pocit, že sa čoskoro stretnete 3:) :´3
A: Veľmi sa na ocka teším. Aj mamka mi sľúbila, že keď sa vráti z LA, tak už budeme spolu a veľmi sa na to teším. Svojho ocka veľmi ľúbim, aj keď on nevie, že existujem...

Q3: Bella, aká je tvoja najobľúbenejšia rozprávka?
A: Ľadové kráľovstvo a Na vlásku sú úplne naj...


Noah

Q1: Noah, kedy povieš Louisovi o Belle?
A: Zatiaľ neviem. Bojím sa, že by mi ju chcel vziať. Viem, že by som mu to mala povedať, ale obávam sa jeho reakcie...

Q2: Ja viem,že miluješ Louisa, takže sa nepretvaruj,trúba. Vyznáš sa mu z citov? Plosííím O:)
A: Máš pravdu, milujem ho, lenže na prvom mieste je pre mňa Bella a ak sa on rozhodne, že Bellu vo svojom živote nechce, nebudem mu môcť povedať, že ho milujem...

Q3: Čo by si robila, ak by si bola s Louisom znova tehotná?
A: Vôbec netuším. Ani nad tým nechcem premýšľať. Budem dúfať, že sa to nestane.


Louis

Q1: Louis, čo by si robil, keby si mal s Noah dieťa? Ako by si sa zachoval?
A: Ak by som mal s Noah dieťa, bol by som určite najšťastnejší človek na svete. Už by som ju nikdy nenechal odísť.

Q2: Louis, kedy jej povieš,že ju veeeľmi ľúbiš?
A: Čo najskôr, len čo ma bude ochotná počúvať.

Q3: Louis, povieš prosím Noah čo najskôr, aby nerušila svadbu?
A: Určite áno. Neviem si predstaviť život bez nej. Ak by našu svadbu zrušili, asi by som to nezvládol.

Q4: Louis, odpustil by si Noah,ak by ti klamala?
A: Na toto je veľmi ťažké odpovedať. Myslím, že by to záležalo na tom, o čom by klamala. Ak by to bolo niečo príliš vážne tak asi nie... Neviem no...  Fakt by to záležalo na tom, o čom by klamala...


Narry

Q1: Narry, ste spolu, alebo to bola len sranda?
A: H: Samozrejme, že sme spolu... Veď sme spolu v skupine, nie?
     N: Myslím, že ona myslela spolu, ako SPOLU...
     H: No veď spolu... Jáj aha... Tak to nie... nie, nie sme pár...
     N: Niekedy uvažujem, kto z nás dvoch je viac blond...




#CharacterAsk nekončí :) Pokojne ďalej píšte otázky a ja ich znova po nejakej dobe spracujem. Momentálne tiež mám ešte tri, otázky, čom som ešte nespracovala. :) Pokojne píšte otázky aj k iným poviedkam, nielen k tejto ak sa niečo chcete spýtať nejakej inej postavy z iného príbehu. určite sa to pokúste nejak odlíšiť, najlepšie by bolo, ak by ste k otázke dopísali skratku story, ku ktorej tá otázka patrí, napríklad STAS, alebo NMTF... :)
Ešte raz pripomínam, otázky mi píšte na ask.fm/BeatrixPaynePinekely  :) nebojte sa, ak vám neodpíšem, na otázky odpíšem  až po uverejnení časti tu, a aj to len linkom na časť, v ktorej nájdete odpoveď :)
Budem sa tešiť na vaše ďalšie otázky...

Beatrix Pinekely :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára