sobota 6. februára 2016

Nové segmenty na blogu??? #BeatrixTalks





Z rokom 2016 som sa rozhodla ešte viac sa venovať tomuto blogu. Preto som sa rozhodla pridať pár segmentov, ktoré by vás mohli nejako zaujať :)

Prvý z nich ste si  už na blogu mohli všimnúť a je to segment #MyFavorites, ktorý bude vychádzať vždy začiatkom mesiaca a bude sa venovať mojim najobľúbenejším veciam z predchádzajúceho mesiaca. Viem, že teraz si pomyslíte, že je to článok, v ktorom môžem hovoriť o sebe, ale o to mi nejde. Ide mi o to, aby som vám odporučila produkty, s ktorými som ja bola spokojná a s ktorými by ste mohli byť spokojný aj vy :)

Druhý segment, ktorý chcem rozbehnúť už dlhšiu dobu, je #AskBeatrix ktorého prvá časť vyjde niekedy budúci týždeň. Neviem, ako často bude tento segment vychádzať, závisí to od toho, ako sa vy budete pýtať. Otázky mi môžete pokládať na ask.fm/BeatrixPaynePinekely . Nemusíte sa báť, ak vám hneď neodpíšem, pretože na otázky budem odpovedať až naraz tu na blogu a vám ako odpoveď príde len link na časť #AskBeatrix, v ktorej odpoveď na svoju otázku nájdete.

Tretí segment... Ten je zatiaľ ešte len v mojej hlave a úprimne, veľmi netuším, či ho vôbec budem realizovať alebo nie, tak vám o tom zatiaľ veľmi sem písať nebudem. Jediné, čo vám prezradím je, že sa bude venovať trošku vážnejším a trošku iným témam, ako doterajšie články, aj keď jeden podobný článok tu už bol...

To je asi všetko, čo som vám dnes chcela oznámiť, dúfam, že sa vám nové segmenty páčiť.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára