utorok 16. februára 2016

You think you know me, but you DON´T KNOW ME! #BeatrixTalks

"You think you know me, but you don't know me, You think you own me, but you can't control me!

You look at me and there's just one thing that you see, so listen to me. LISTEN TO ME!!!"


Je veľmi fascinujúce dozvedieť sa o sebe veci, o ktorých ani vy samy o sebe netušíte. A o to viac, ak je to od vašich "kamarátov" či známych. Tu je pár veci, ktoré som sa o sebe dozvedela a vysvetlenie, prečo je to pravda, či nepravda... :)


1. Som fanúšička Justina Biebera?

Keďže väčšina ľudí vie, že som Directioner, všetci si hneď myslia, že mám rada aj Justina. Doslova som sa a sebe dopočula vetu: "Ta ona počúva tých gayov, ako je Justin Bíber a Van Erekšn a podobne..."
Takže:
a) ani jeden z nich nie je gay. To že sú úspešný v showbiznise, ešte neznamená, že sú gay. A nechcite, aby som vám tu vymenovala všetky priateľky Justina, počnúc Selenou Gomez. A čo sa týka 1D a tématiky gay, uhm, ak by som mala začať menovať všetky priateľky, ktoré 1D členovia mali, boli by sme tu do rána.
b) nie, nepočúvam Justina, ale nie preto, že by som si o ňom myslela neviem čo. Mám od neho rada jednu pesničku (As long as you love me) ostatné mi nejako nesadli, proste sa mi nepáčia.
c) Neviem prečo, ale Justin sa mi nezdá veľmi dôveryhodný. Neviem prečo, ale ja keď niekoho stretnem alebo vidím a vyvolá vo mne nepríjemný pocit, tak mi trvá strašne dlho aby som tej osobe začala dôverovať a to nehovorím o tom, koľko úsilia musí vynaložiť tá daná osoba. A netuším prečo, ale Justin vo mne ten pocit nedôvery vyvoláva. Preto sa nejako nemôžem prinútiť počúvať jeho hudbu a už vôbec


2.Twilight infection?

Závislá na twilighte? Áno, aj nie...
Twilight je super príbeh a kto tvrdí opak ho zrejme poriadne nečítal, alebo nevidel. Skôr by som povedala, že nečítal, pretože nie je možné, aby si niekto, kto si prečítal Twilight knižnú verziu, nemal tento príbeh rád. Filmová verzia je ,ako väčšina sfilmovaných kníh, o ničom oproti tej knižnej a kto si tú kižnú prečítal, na sto percent sa musel do tohto príbehu zaľúbiť. Nie preto, že Bellu hrala nejaká Kristen Stewart, ktorá nevie celých 5 filmov poriadne zavrieť ústa, alebo Edwarda premakeupovaný a preglitrovaný Robert Pattinson (nie, žeby mi to vadilo), ale pre to, čo ten príbeh ukrýva. Takže áno, som závislá na Twilighte. Som závislá na knižnej sérii Twilight. Opakujem, NA KNIŽNEJ SÉRII, nie na tej filmovej... (Aj keď musím uznať, že Renesmee bola vo filmovej verzii úžasná)

3. Ružový maniak...


Závislá na ružovej farbe?
HELL YEAH!!!!
Čo k tejto téme viac dodať? Snáď len...
PINK IS LOVE! PINK IS LIFE!


4.Alkoholik, či abstinent?


"Nepije, pretože keď začne, nevie prestať. Ak by teraz začala piť alkohol, skončila by na terapii." Áno, aj takéto veci sa o sebe človek dozvie.
Áno, viem, asi som strašne divná pre tento svet, keďže nepijem, nefajčím a nerozkročím nohy pred každým chlapom, ale to im ešte nedáva právo si o mne vymýšľať takéto báchorky. Niekomu sa snáď zdá, že mám príliš nudný život a myslí si, že mi ho musí prikrášľovať takýmito výmyslami, aby bol zaujímavý. Ktokoľvek túto kravinu vymyslel, mám pre neho jeden odkaz. - Skús začať písať, lebo máš zjavne veľmi bujnú fantáziu, keď si dokážeš vymyslieť niečo také. Písaním ju zužitkuješ lepšie, ba dokonca sa možno staneš úspešným (úspešnou). Ja nepotrebujem nikoho, aby mi prikrášľoval môj život, lebo som s ním úplne spokojná!- A pre tých, čo sú ešte stále zvedaví ako je to so mnou a z alkoholom, mám tiež odpoveď:
Nie som závislá a ani s alkoholom nemám žiadny problém. Nemám problém si s niekym vypiť na nejakej oslave, či svadbe, alebo čo ja viem kde, ale zas nevidím pointu v tom byť každý piatok večer naliata v alkohole a celú sobotu potom preležať s bolesťou hlavy. Ďakujem, neprosím.


5. Závislá na PC?

Kopa ľudí si myslí, že som závislá na PC, pretože na ňom trávim až príliš veľa času. Väčšina ľudí však netuší, čo na PC vlastne robím. Len malá skupinka môjho okolia (fakt malá, priam miniatúrna) vie o tom, že píšem poviedky, že tvorím obrázky či trailery, že som aktívna na wattpade a že mám tento blog.
Väčšina ľudí si myslí, že som závislá na sociálnych sieťach, alebo hrách, pretože to je to, na čo sa vždy prepnem, keď je niekto naokolo, kto nevie o tom že píšem, alebo ak nechcem aby niekto čítal, alebo videl na čom pracujem. Aj počas písania tohto článku (momentálne sedím v autobuse) som sa už minimálne 15x prepla na facebook, alebo youtube, lebo tá osoba čo sedí vedľa mňa zjavne netuší, že čumieť človeku do vecí sa nepatrí. Dúfam, že si to prečítal a už mi nebude čumieť do laptopu.
Anyway...
Pokiaľ neexistuje nejaká závislosť na písaní poviedok, tak potom nie, nie som závislá na PC...


Na dnes je to všetko a


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára