utorok 3. mája 2016

#MyFavorites #4 - APRIL - Mr. Right





1. The Marriage Mistake
Čo robiť, keď sa už ako mladé dievča zaľúbite do najlepšieho kamaráta svojho brata? Carina Conteová vám to v tejto knihe prezradí. Max ju nikdy pred tým, nevnímal ako ženu, o ktorú by sa mohol zaujímať, no to bolo pred rokmi. Teraz je už Carina krásna žena bažiaca po romantike ale ešte viac po dobrodružstve. Je mladá, pekná, sexy a veľmi zvodná a Max je svojím najlepším kamarátom donútený s ňou pracovať. Myslím, že vám nemusím vravieť, v koľkých rôznych verziách to môže dopadnúť zle. A keď sa do toho ešte vloží mama Conteová, všetko naberá iný smer... (áno, mama Conteová sa veľmi rada stará do života svojich deti. Hlavne keď si je istá, že robí správne...)


2. Mr. Right

Žena (Anna Kendrick), prichádza ťažkým obdobím, keď zistí, že jej nový nápadník (Sam Rockwell) je profesionálny vrah, ktorý zabíja ľudí, ktorí si ho najali miesto tých, ktorých vlastne má zabiť.
Neviem vám vysvetliť prečo, ale počas celého filmu som sa nemohla prestať smiať a na konci som mala pocit, že preskakuje už aj mne a že ešte chvíľu, a môžem sa k tej bláznivej dvojici pridať...  Normálne tento štýl filmov nepozerám, no tento som si pozrela a neľutujem to...


3. The Huntsman: Winter´s War

Zbožňovala som film Snahulienka a lovec a keď oznámili "pokračovanie" nemohla som sa ho dočkať.
Keď vojne medzi súperiacimi kráľovskými sestrami Ravenna a Freya eskaluje, Eric a bojovníčka Sara, príslušníci armády poľovníkov cvičených na ochranu Freye, sa snažia skryť svoju zakázanú lásku.
Už v prvom filme sa Eric snažil zachrániť svoju manželku a ja som túžila vedieť, aký príbeh sa za tým skrýva. Teraz to už viem a som nadšená. Úžasné spracovanie, úžasní herci, úžasný príbeh... Nemám čo viac dodať...


4. Stylo Jumbo Eye Liner [THE ONE ORIFLAME]

V oriflame sa objavila nová linka a ja som nemohla odolať a objednať si ju... A neľutujem to. Je fakt úžasná, odporúčam...



Na dnes je to všetko a



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára