sobota 5. decembra 2015

What am I listening to during Christmas time?? #BeatrixTalks




Vianoce sa blížia a hoci supermarkety už vianočné koledy hrajú skoro od septembra, ja som si  svoje vianočné topsongs, ale aj nejaké nové piesne rozhodla zosúladiť dnes... :)
Aký typ človeka ste vy? Máte radšej vytvorený playlist pesničiek na každú udalosť, alebo si len tak ľubovoľne pustite pesničky na youtube podľa toho, na čo máte chuť?
Ja som asi niečo medzi... Mám len dve playlisty a to sú Cleaning Playlist a Christmas Playlist...
A tu je môj christmas playlist:



  1. Basshunter - Jingle bells
  2. Mariah Carey - All I want for Christmas
  3. Band Aid 30 - Do they know it´s Christmas (2014)
  4. Victoria Justice, Ariana Grande, Elizabeth Gilles - It´s not Christmas without you
  5. Nightwork - Vánoční čas
  6. Neil Diamond - Jingle bells rock
  7. Peter Nagy, Ján Bočko - Vianoce, Vianoce
  8. Ine Kafe - Vianoce
  9. Mariah Carey - Santa Claus is comming to the town
  10. Pavol Habera - Svet lásku má
  11. Pavol Habera - Madona s dieťaťom
  12. Pavol Habera - List Ježiškovi
  13. Pavol Habera - Zvuk bubnov
  14. Iveta Bartošová - Tri orišky
  15. Fragile - Celý vianočný album
  16. Korni - Sneguročka
  17. Dean Martin - Let It Snow Let It Snow Let It Snow
  18. Melanie Thornton - Wonderful Dream (Holidays Are Coming)
  19. Cascada - Last Christmas
  20. Selena Gomez - Winter Wonderland



Počúvate aj vy niektoré z týchto piesni? Alebo máte nejaké, ktoré by ste mi chceli odporučiť? Vyjadrite sa v komentároch :)

Beatrix Pinekely :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára