štvrtok 4. februára 2016

#MyFavorites #1 - JANUARY- The edge of NEVER.




Začínam nový, povedzme, že segment, alebo ako to nazvať... :) Každý mesiac vám sem vypíšem moja najobľúbenejšie veci, ktoré si v tej chvíli najviac vážim... Prevažne to budú knihy, ktoré si myslím, že stoja za prečítanie, filmy, ktoré sa oplatí pozrieť, možno produkty, ktoré sa podľa mňa oplatí vyskúšať, videá, ktoré sa oplatí si pozrieť... :) Tiež sem chcem každý mesiac hodiť mená ľudí, ktorý komentovali môj príbeh a nejako ma tým komentárom pobavili... Takže sa môže stať, že vaše meno, či odkaz na váš wattpad (v prípade wattpad užívateľov) sa môže objaviť medzi mojimi Favorites... :) Tak poďme na to... :D



1. Prvou z vecí, ktorá sa stala mojou favorite tento mesiac je knižná séria Radšej Nikdy a Radšej Vždy.
V anglickom originále "The edge of NEVER" & "The edge of ALWAYS".
     
Táto kniha má všetko, čo má bestseller mať. Je plná vtipu, ale aj smútku, udalostí, ktoré by čitateľovi ani nenapadli, že sa môžu stať. Autorka vie veľmi dobre, ako udržať čitateľovu pozornosť. Vždy sa stane niečo nečakané čo vás úplne vyvedie z kontextu. Ja osobne som sa do týchto dvoch kníh veľmi vžila. Seriózne, mali ste ma vidieť, ako som sa hnevala, keď autorka urobila niečo, čo sa mi nepáčilo... No vážne... Moja spolubývajúca by vedela rozprávať. :D Každopádne, túto knižku, teda dve knižky vrelo odporúčam. :) 


2. Selena Gomez - Revival
Ani neviem kde začať... Tento album je proste neuveriteľný. Som na ňom závislá, ako ste si už určite všimli podľa terajšieho vzhľadu blogu. Selenu mám rada už od mala. V poslednom čase som veľmi nesledovala jej kariéru, no tento album ma dotiahol späť do hrejivého náručia Selenators, kde už dávno patrím. Týmto albumom som sa do nej znova zamilovala (#NoHomo). Ani neviem, ako sa vyjadriť, proste ten album mi vzal dych, a všetky slová z mojich úst. Určite odporúčam vypočuť si ho, pretože je absolútne geniálny. Moje TOP pesničky albumu sú:
  1. Sober
  2. Me & My Girls
  3. Outta My Hands (Loco)
  4. Hands To Myself

3. HAPPYDISIAC 
Netušíte čo to je? Je to parfum, do ktorého som sa úplne zamilovala. 
Je to vôňa od švédskej firmy Oriflame, ktorú asi väčšina z nás pozná. Táto voňavka má hneď niekoľko vecí, vďaka ktorým som si ju hneď zamilovala:
  1. je RUŽOVÁ!!!!
  2. Má úžasnú vôňu
  3. Autori vedia, ako zaujať: "Nechajte svoju dušu voľne sa vznášať na slobodných krídlach eufórie! Povznášajúca kvetinová ovocná zelená vôňa je plná radostných akordov. Srdce vône srší prenikavými slnečnými tónmi lesných jahôd, ktoré sú elegantne doplnené jemnými korenistými kvetinovými akordmi egyptského jazmínu."
  4. Nie je extrémne dráha.

4. Dating a YOUTUBER be like...
Neviem, či je to kombináciu dvoch skvelých youtuberov, alebo fakt, že týchto dvoch shipujem AF, ale toto video ma neskutočne dostalo! Určite odporúčam si ho pozrieť. Myslím, že vás pobaví rovnako ako mňa :)



5. Najobľúbenejší komentár
  1.  @hazz_lover1369 : "Pri sam bohu! Ja prisahám že si kúpim zbraň a zastrelím ťa! Prosím nenúť ma to urobiť a pridaj dnes ešte 1 ♥♡♥(*^ω^*)"  






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára