štvrtok 3. marca 2016

#MyFavorites #2 - FEBRUARY- The Marriage Bargain





1.Dohodnuté manželstvo
Nie, nebojte sa, ešte sa nevydávam... Hovorím o knihe s týmto názvom.


Patrí do série Manželstvo s Miliardárom. Sú to 4 knihy a všetky sú Bestsellermi. Dohodnuté manželstvo je prvou z nich a musím povedať, že si titul Bestseller zaslúži, lebo táto kniha je geniálna! Keď som sa k nej dostala, bola som dosť skeptická. Nechápala som, ako môže byť príbeh o dohodnutom manželstve bestsellerom, lenže hneď ako som prečítala prvú kapitolu som pochopila prečo. Táto kniha je strašne zábavná, vtipná, zároveň má v sebe prvky erotiky pretínajúce sa z bežným životom, ktoré sú písané tak geniálne, že človek nedokáže len tak prestať čítať. Nechýbajú tu ani vtipné scény medzi "manželmi" pri ktorých som až plakala od smiechu. Autorka je génius a teším sa, až si prečítam ďalšie tri a myslím, že ich definitívne nájdete v ďalších častiach #MyFavorites


2.Hydratačný krém na tvár, ruky a telo Avon Care

Avon Care je hydratačné telové mlieko s harmančekom a výťažkami z ovsa. Naozaj neviem, čo k nemu dodať len to, že sa určite oplatí vyskúšať ho, ja ho zbožňujem. Je to to najlepšie, čo môžete svojmu telu po sprche dopriať.


3. Essence superfine eyeliner

Väčšinou očné linky striedam a nikdy si nekúpim dve rovnaké, pretože sa mi až natoľko nepáči, aby som si ju znova kúpila, no tentoraz viem, po akej linke siahnem, keď budem potrebovať novú. Linka je super tenká a dá sa s ňou veľmi ľahko manipulovať. Pre mňa prosto TOP!


4.Miss sporty - lasting colour Gel Shine
Tieto laky sú proste bomba. V januári som si kúpila jeden, lebo sa mi páčil odtieň. Teraz mám doma asi všetky odtiene, ktoré existujú a je ich viac, ako na tom obrázku hore. Fakt sú úžasné, majú pekné farby aj na nechtoch a vydržia dlhšie pekné...


5.Begin Again

Príbeh filmu Begin Again (alebo v českom a slovenskom "úžasnom" preklade Love song) sa začína v bare, stretnutím sa dvoch hlavných postáv mladej Angličanky Gretty, pesničkárky píšucej do zásuvky a Dana, skrachovaného hudobného producenta v stredných rokoch, ktorý pod nánosom životných okolností stratil „chuť“ a schopnosť byť úspešným. Dan vidí v Grette potenciál a pretože nemajú peniaze, rozhodnú sa, že natočia Grettinu demo nahrávku svojpomocne, priamo v new yorských uliciach. Postupne obaja zo seba vyťažia maximum, ktoré padá na úrodnú pôdu.K tomuto filmu mám len jednu otázku. Kde som sakra žila tých dva a pol roka, že som netušila, že tento úžasný film existuje? Kde?? Povedzte mi kde??
A Adam Levine vo vedľajšej úlohe? Mám ho veľmi rada, rovnako, ako Maroon 5 ale tak tie brady, čo tam vystriedal.... Nemohla som sa prestať smiať. A nepáčilo sa mi, ako sa v tom filme zachoval, ale chápem, že to bol len charakter, ktorý musel hrať... Ale tak tie brady.... Nie, ešte stále sa nemôžem prestať smiať...
Jednoducho, kto ste ten film ešte nevideli, DISHONOR! DISHONOR ON YOU! DISHONOR ON YOUR COW!!! (Ale nie, to sme už v inom filme. :D :D ) Skrátka je to úžasný film, tak si ho bežte pozrieť...


Na dnes je to všetko a...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára