utorok 12. apríla 2016

Things Guys Do That Girls Love #BeatrixTalks

First thing first: Určite by ste si tento článok mali prečítať. Ja som totiž LOVE EXPERT,  ktorý je už dlhšiu dobu SINGLE...  (áno, práve v tejto chvíli mám ironickú náladu... :P)




Ale teraz už poďme k článku...
Najprv by sme si mali ujasniť pár vecí. Tento článok nemá žiadnym osobám nič naznačovať. Momentálne nemám záujem míňať čas ani úsilie na inú osobu a ani nepotrebujem ,aby iná osoba vkladala svoju energiu do mňa. Na načerpanie energie mi bohato stačí moja posteľ, poprípade energeťák. A aj keď som momentálne na 100% rozhodnutá dodržať toto svoje "predsavzatie", z času na čas nejaký chlap niečo urobí a v tom momente sa moje srdce snaží presvedčiť môj rozum o opaku.

Takže tu je pár vecí, ktoré nás ženy dostávajú do kolien, ak ich urobí chlap:


1."Cause you're keeping me safe and warm, even when I'm home alone wearing nothing but your cologne."

To nie je žiadna novinka, že mužská kolínska pôsobí na ženy, no poďme si vysvetliť prečo...
Dobre vieme, že ženy zbožňujú nosiť parfum, veď parfum vonia sladúčko, ako kvetiny, ako západ slnka (síce neviem, ako vonia západ slnka, ale to teraz nie je podstatné! Hlavne, že sa to predáva!). Parfúm je niečo, ako instagram Connora Franta. (It´s effin' beautiful!! :3 :3 ) Dobre vieme, že ženský parfum by mal byť zmyselný (Veď každá reklama na ženský parfem je žena dotýkajúca sa sama seba a video nemá žiaden zmysel WhatSoEver...) a aj keď vonia úžasné, zároveň je nežný, krehký, pokorný, poddajný...
Lenže kolínska na druhej strane... Tá vonia ako sebavedomie, moc... And that´s HOT!Pre ženu je potom ťažké byť v tvojej blízkosti a ignorovať tú vôňu "víťazstva" a šance sú, že aj keď je na teba hocijako naštvaná, aj tak je uchvátená tvojou vôňou a nech akokoľvek chce nedokáže sa od teba držať ďalej, lebo skutočnosť je, že aj keď je na teba hocijako naštvaná, tak jediné, čo chce urobiť je schúliť sa v tvojom náručí aby mohla cítiť tvoju úžasnú vôňu...
A to sa ani nezmieňujem o tom, že ženy si pamätajú ako muž vonia. Teraz si poviete, že mi asi šibe, ale je to pravda. Netušíte, koľkokrát sa mi stalo, že som objala nejakého chlapa a povedala som si: "On vonia úplne, ako môj ex." Toto však pre muža môže byť aj nevýhodou. Viete, ako žena vytuší, že ju podvádzate? Presne takto... Už z vás totiž necíti vašu klasickú vôňu, ale aj prímes inej ženy, čo si vy samozrejme neuvedomujete...

2."I know we'll be all right,child"
Áno, mám na mysli deti...
Mám rada deti a je mi jasné, že jedného dňa ich budem mať, ale na to je ešte čas, momentálne žiadne nechcem. Lenže môžete mi vysvetliť, prečo potom vždy, keď vidím chlapa s dieťaťom, rozmýšľam o ňom ako o hypotetickom otcovi mojich detí? Vážne, prečo? Prečo mám zrazu hlavu plnú predstáv o tom, ako bude vyzerať naša svadba, koľko budeme mať detí, kde budeme žiť a prečo mnou zrazu lomcuje náhla túžba po deťoch?
V týchto momentoch nikdy nesmiete brať ženu vážne! Nech už povie hocičo, neberte ju vážne. Frázy ako: "Spravme si bábo." ; "Aj ja chcem také." alebo "Chcem mať s tebou bábätko." sú len chvíľkovým zblbnutím mysle, pretože práve videla, akým úžasným otcom budeš. Toto poblúznenie však trvá nanajvýš tak pol hodinu. Po tejto dobe je najlepšie túto tému nevyťahovať, pretože je na 100% isté, že na tú tému už nebude mať rovnaký názor, ako pred pol hodinou...

3."Don't be scared show me what you do. Don't you know a girl like a boy who moves?"
Netuším, čo dostane ženu viac, ako muž ktorý vie tancovať. Ženy náramne priťahuje, ak muž na parkete dokáže aj niečo viac, ako natriasať sa z jednej nohy na druhú, alebo sa pomaly hýbať v rytme hudby tak, aby sa jej mohol dotýkať zadku. 

4.FOOD!!!! (okej, práve mi došli pesničky...)
Áno, presne tak... Jedlo...
Nezáleží na tom, či ho uvaríte, alebo len prinesiete, či objednáte, ale to, že sa o ňu staráte (a hlavne počas určitého obdobia mesiaca...) je pre ženu jasným znakom toho, že vám na nej naozaj záleží.
Je pre chlapa dôležité, aby chápal svoje postavenie a hlavne počas oného obdobia, lebo v tomto období je u väčšiny žien rebríček dôležitosti asi takýto: 1. Jedlo!  2.Obľúbený seriál 3. partner a čím skôr sa muž zmiery s touto pravdou, tým lepšie. Muži, ktorý to chápu sú veľmi vážený svojimi partnerkami a hlavne majú istotu, že po onom týždni budú opäť u svojej polovičky na 1.mieste...

5. Walk in the room in nothing but towel..
Toto je pre ženu atraktívne, až keď ste spolu dlhšie... Myslím tým, nie že sa objavíte v uteráku na prvom rande. Ak to urobíte, je veľká šanca, že to bude aj vaše posledné. (Teda, samozrejme, ak vaše prvé rande nie je na kúpalisku a vy pod tým uterákom máte  ešte plavky...)

6. Be a Gentleman
Nič nedostane dievča viac, ako chalan, ktorý sa vie správať ako džentlmen. Viem, že v dnešnej dobe, je to už skoro vymretý druh, ale tak budem dúfať, že pár ich na tomto svete ešte ostalo. Stačia úplné maličkosti. Podržať dvere... Pustiť ju prvú... Pomôcť jej, (Aj keď tvrdí, že to zvládne sama.)

Samozrejme, je tých vecí viac no toto je taká moja TOPka vecí, ktoré si ja všímam.
Na dnes je to všetko a



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára