štvrtok 28. júla 2016

My Top 8 Ed Sheeran Songs #BeatrixTalks




Ed Sheeran je jeden z mojich dlho obľúbených spevákov a jeho piesne sú úžasné, no je ich pár, na ktorých som doslova závislá a dokážem ich počúvať stále dookola a ja som sa rozhodla, podeliť sa s vami o ne... asi začneme "posledným" miestom...



8. The A Team
Neviem, či vôbec na svete existuje človek, ktorý by nemal rád A Team. Vážne, už len ten príbeh ukrytý za touto piesňou je úžasný. Edova inšpirácia z rozhovoru s dievčaťom, nad ktorým by iný len ohrnuli nosom vytvorila niečo naozaj úžasné a môžem vám povedať, že som si pri tejto pesničke aj parkrát poplakala... 

7. Sing
SING!!! Ououououououuuuouuu.... ouououuuuouououuuu..... 
Ale nie, nebudem sem vypisovať celý text pesničky, v podstate som vám sem napísala len časť, ktorá sa zaslúžila o to, že sa táto pesnička dostala medzi moje top osem. Vážne som sa zamilovala do tejto piesne. Je veľmi chytľavá , takže sa ani nečudujem, že do tohto zoznamu dostala.


6. I´m a Mess
Možno to je tým textom... Alebo žeby tou tak úžasne znejúcou gitarou? Alebo žeby Edovým úžasným hlasom? uhm.... Nie... Všetkými troma vecami dokopy. Ja som na tejto piesni jednoducho závislá. Viac k nej nemám čo dodať...


5.Give Me Love
Keď už hovoríme o závislosti. táto pieseň je moja droga. Vážne, ten rytmus, melódia, text, videoklip... Prosto všetko je dokonalé.... Vďaka tejto piesni som zistila, aké je to byť na drogách...


4. Lego House

I mean... Ron Weasley v úlohe Edovho šialeného fanúšika ktorý si o sebe chvíľami myslí, že je Ed a chvíľami zas, že je jeho blízkou osobou je prosto niečo, čo sa muselo umiestniť v tomto rebríčku. a k tomu text o tom, že sa niekoho naučíme lepšie milovať je jednoducho niečo úžasné...


3. Photograph

Kto by nemal rad pieseň, v ktorej môžeme vidieť,  ako Ed vyrastal?  A k tomu ten úžasný text piesne o uchovávaní si lásky vo fotografiách prostredníctvom spomienok je jednoducho dokonalosť... Vážne, kto môže odolať takej roztomilosti???


2. Thinking Out Loud
Tancujúci Ed? Neviem, ale mám aký pocit, že sa ma ten chlap snaží pripraviť o rozum. Viem, že sa asi už budem opakovať, ale ten text!!! Ja proste nechápem ľudí, ktorý nemajú radi jeho hudbu... 


1. Don´t
Už ste niekedy niekoho urazili spôsobom, že to vlastne ani vôbec nevyznelo ako urážka?  Edovi sa to v tejto pesničke podarilo. Táto pesnička vlastne hovorí o dievčati, ktoré sa správa tak trošku ako... Uhm... ,neviem, ako by som to povedala slušne, asi slečna ľahších mravov. A on dúfal, že sa nejak zmení, počas ich vzťahu, aj keď od nech nechcel vážny vzťah... A táto pieseň je vlastne jeho výpoveďou o ich  vzťahu a o tom, aká ***** je ona vlastne. Lenže ak počúvate tú pieseň a nesústredíte sa na text, vôbec na vás ta pesnička tak nepôsobí... Tiež na to vplýva aj fakt, že samotné slovo FUCK je v rádiových a aj v tej YOUTUBEovej verzii vypípané... 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára