piatok 22. júla 2016

Nová polička? :) #DIYSummer2016






Spotreba nanukov počas leta v našej domácnosti je obrovská a tak ma napadlo, prečo tie paličky z nanukov na niečo nevyužiť? Keď som na internete našla toto:
hneď som vedela, že paličky od nanukov tohto leta určite neskončia v koši. Navyše takáto polička sa bude pekne vynímať nad mojím čerstvo uprataným stolom... A tak som začala.

Najprv som si odmerala dĺžku paličiek a nakreslila som si na papier 6-uholník v tom s ramenami s rovnakou dĺžkou, aby polička vyzerala aspoň trochu rovnomerne. potom som si na 3 strany 6-uholníka na papieri poukladala 3 paličky a na tie tri som prilepila ďalšie tri, aby mi vznikol prvý šesťuholník
Potom je už postup jednoduchý stále pridávate striedavo po tri paličky. Spôsob spojovania už je na vás. Buď lepidlo (musí byť ale schopné spojiť drevo), alebo tavná pištoľ, funguje aj sekundové lepidlo. 

Počet vrstiev závisí od toho, akú širokú poličku chcete mať. Ja som použila 30 vrstiev po troch paličkách, čiže som spotrebovala 90 paličiek no videla som už poličku aj zo 150 ba dokonca aj vyše 200. Moja vyzerá takto. A určite si ich plánujem spraviť viac... Možno sem ešte dodám nejaké obrázky,ak sa mi podarí nazbierať dosť paličiek na ďalšie...

Ak vás tento nápad oslovil, nemusíte však ostať len pri 6-uholníku. Fantázii sa fakt medze nekladú. Tú máte aj ukážky iných tvarov...

  


Na dnes je to všetko a




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára