štvrtok 15. septembra 2016

Obsessed with Supernatural Books #BeatrixTalks


V mojom živote bolo obdobie (okolo 15-16r.), keď som nečítala nič iné, ako tak trochu "supernatural" tvorbu. Samozrejme, že nešlo o tú akoby ozajstnú supernatural tvorbu, ale o dievčenské romány, ktoré nejakou náhodou v sebe obsahovali niečo "nadpozemské". Tu je 7 kníh/knižných sérií, na ktorých som priam závisláčila:



1. Twilight sága

Ako asi každé dievča v mojom veku v čase, keď táto kniha (a vzápätí filmy) vyšla, aj ja som bola jedna z tých "HARDCORE FANS" a pod hardcore myslím to, že som prvú knihy z tejto tetralógie prečítala po slovensky, česky, anglicky a rusky... A nehanbím sa za to!! :D Musím sa ale priznať, že som väčší fanúšik knižnej, ako filmovej verzie...

2. Nesmrtelní
Už názov napovedá o tom, čo táto knihy bude obsahovať. Ona jediná prežije autonehodu, pri ktorej zahynú jej rodičia, sestra a pes. Po tej autonehode sa však veľa vecí v jej živote zmenilo. Ever vidí aury ľudí.Všetci na strednej škole si o nej myslia, že je čudáčka. Všetko sa však zmení, keď stretne Damena . Damen je nádherný, neobyčajný a bohatý a v jeho prítomnosti sa Ever darí nepočuť v hlave hlasy a nevnímať všetku tú chaotickú energiu okolo seba. Čím viac Ever preniká do Damenovho sveta plného tajomstiev a záhad, tým viac nových otázok sa vynára. Nemá ani len tušenie, kto Damen vlastne je. Jediné, čo Ever naozaj vie, je fakt, že je doňho čoraz väčšmi zamilovaná.
áno, potom nasleduje klasická zápletka typu, že sa o sebe dozvie krutú pravdu o tom, že je nesmrteľná a že aj on je a čaká ich spolu kopu nebezpečných dobrodružstiev... Úprimne, pozerajúc sa späť, nechápem, prečo som túto sériu tak hltala, no zjavne mi v tom veku pripadala úžasná. Nehovorím, že to nie je dobrá knižná séria, len hovorím, že by som si ju asi už znova teraz neprečítala...


3. Škola noci

Keď táto séria začala vychádzať, bol to veľký hit a aj ja som bola jedna z tých, čo sa nevedeli dočkať pokračovania. Bohužiaľ, tak ako som si rýchlo túto sériu zamilovala, tak ma rýchlo omrzela. Dej sa pre mňa stal veľmi rýchlo nezáživný a to som bola jedna z tých, čo to v mojom okolí vydržali čítať najdlhšie...Nie, nemám ju dočítanú a myslím, že ju už ani nedočítam...


4.Padlí anjeli
Viete, ako si ľudia robia srandy z obyčajných veci spôsobom, že "stále je to lepšie, ako twillight". Tak táto knižná séria je tisíckrát lepšia ako twillight! Príbeh vám spočiatku možno príde veľmi nezáživným, myslím tým, kto by chcel sledovať príbeh dievčaťa, ktoré sa dostalo do nápravného ústavu, len údajne zabila svojho chlapca... Lenže ten, kto tejto knihe dá šancu sa vyberie na obrovské a veľmi pútavé dobrodružstvo, keď sa Lucinda snaží odhaliť tajomstvo malej skupinky teenagerov, z ktorých sa vykľujú padlí anjeli....
Na tejto knižnej sérii som bola závislá a ešte stále to pokladám za jednu z najlepších knižných sérií, ako boli kedy napísané. Dokonca 10.11. vychádza prvá kniha aj vo filmovej podobe, na čo sa ja nesmierne teším!



Na dnes je to všetko a



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára